la vita è bella

Stemningsrapport fra Italia

Vi storkoser oss i varmen! Nyter en blanding av late og aktive dager! I går startet mange av oss dagen med en god joggetur i nærområdet. Etter å ha spist lunsj i byen, slappet vi bare av med bassenget før vi brukte resten av kvelden til å spille spill. Nå er det faktisk overskyet her, så da passer det fint at vi skal ha tennisturnering i kveld. Vi ses!

Last night with you

Vi hadde en kjempe koselig kveld i byen i går for å feire dagen vår! Vi koste oss med god mat, dessert og litt vandring i de søte gatene i Pitigliano, også kalt lille Jerusalem.

Ever lasting love

I dag har vi 6 år sammen som kjærester! Perfekt å feire dagen her på ferie! Jeg er så heldig som har denne godgutten, glad i deg!

Paradis!

Vi har nå funnet oss godt til rette i dette nydelige ferieparadiset! Området er kjempe stort, med stort basseng og tennisbane! Vi koser oss kjempe mye, det er helt perfekt!

FERIEKLAR!!

Ny herlig tights fra H&M til kun 199,-

Enkle sandaler fra Nelly!

Topp fra Zalando/Adidas.

Solbriller fra Zalando.

Kofferten er snart ferdigpakket, og i natt drar jeg til Italia. Jeg gleder meg helt enormt! Jeg kommer til å blogge derfra, så følg gjerne med. Og da blir det skikkelige bilder.. ;-)

Sunn jordbærmilkshake oppskrift

Ingredienser:

4 dl melk

4 ss vaniljeyoghurt

1 banan

2 dl frosne jordbær

1 lime (revet skall og saften)

2 ss havregryn

Miks sammen!

Og wollah!! Frukostmilkshake klar for å nytes! Oppskriften fant jeg hos Tine i et ShapeUp magasin.

Det kom en random katt inn i stua da jeg skulle ta dette bildet. Nå skal jeg pakke ferdig til Italia, reiser i natt!!

Farsund visit

Hei! Vi har vært så utrolig heldige med været her nede, så det har blitt mye bading. Vi var en tur innom Farsund og spiste is og badet i dag. Senere på kvelden gikk Ine og jeg tur, før vi hadde grillmat. I kveld har jeg sett igjennom bryllupsbilder som jeg tok i helgen, og spilt kort med resten av gjengen. I morgen drar vi hjemover.

Sommerdag

Hei! I dag tok Torjus og jeg turen til Solstrand Camping for å besøke Emilie. Her spilte vi litt minigolf, før vi la la ut på surfebrettur på sjøen. Det var veldig morsomt! Da vi kom tilbake til hytten spiste vi en god middag, før jeg hadde en liten treningsøkt i hagen. Den bestod av ben og armer. Kjørte 2 runder med ulike øvelser for beina på 7 min, og 2 runder med ulike øvelser for armene på 7 min. Totalt 28 min trening. Det var litt lenge siden sist, så det var litt tungt, men glad det er gjort! Alt i alt en kjempe kjekk dag!

Blomsterkrans diy

I kveld har jeg plukket blomster fra hagen og satt sammen til en blomsterkrans. Alt du trenger er litt ståltråd til selve formen, og en tynnere ståltråd til å feste blomstene med. Underveis dekker jeg ståltråden med grønn dekorteip. Likte du den?

Ferie på hytta

Hei! Jeg nyter ferien så langt, det er så herlig. Vi skal være her i Lyngdal frem til torsdag, før vi reiser til Italia i helgen. I dag har vi kost oss ute i solen med fotball, bading og en tur innom byen. Det er ikke internett her, så det blir mobilbilder jeg deler med dere, så kommer det skikkelige bilder etter hvert. Håper du har en fin sommer der du er.

Bading på gang!

Bensin!

Sprell i hagen.

Vi møtte Kjelvis!

Bryllup

Hei! I går tok vi avgårde til Evje, hvor Bjarte og Maria gifter seg i dag! Vi sov over på en koselig hytte uten vann og strøm, så i dag tidlig barberte jeg og Eivor leggene i elva! Det var stemning! Den eneste ulempen var alle de knottene som ikke ville gi oss fred.

Nå har vi akkurat vært ute og tatt bryllupsbilder. Det ble en kort fotoshoot siden det begynte å regne, men tror bildene ble bra! Og snart er det duket for fest. Dette blir kjekt!

SY inn!

Når jeg handler bukser eller skjørt har det ofte seg slik at de ikke passer i midjen når jeg skal få dem over stumpen. Da blir de dessverre fort liggende og lite brukt. Det syns jeg er litt synd når jeg har brukt penger på de. Så i stedet for å gå til innkjøp av nytt tøy i håp om at de skulle passe, leverte jeg inn et skjørt og en bukse til sydama på jærhagen. Hun er kjempe flink, og fikset det uten problem. Det ble ikke rare summen heller. Så nå er jeg glad for at disse to plaggene endelig kan brukes, og at jeg kan føle meg komfortabel i dem.

Til de som skulle lure er buksen kjøpt på Monki, og skjørtet er et fair trade produkt fra USA kjøpt i Barcelona.

Hilde og Bjorn Tore fortsettelse

Heldige meg som fikk fotografere dette nydelige paret! Det var så gøy!

Carine on her weddingday

Lørdag 20. juni var jeg så heldig at jeg fikk være forlover til min gode venninne Carine på deres store dag. Som dere kan se så var hun helt utrolig nydelig! Takk for en kjempe kjekk og minnerik dag <3